RE: BSD-DK hyggemøde Torsdag d. 25 September. 19:00 på Bloomsday.

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Sep 2003 - 22:22:23 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: BSD-DK hyggemøde Torsdag d. 25 September. 19:00 på Bloomsday.
Date: Wed, 24 Sep 2003 22:22:23 +0200

> Bloomsday, Niels Hemmingsens Gade 32, 1153 København K
> Torsdag d 25. September 19:00
> Mere info om Bloomsday kan ses her:
> http://www.aok.dk/E/V/CPHDK/0000/68/08/

Jeg lovede Mark, at jeg ville skrive ud og sige, at han ville
tage "kassen med ting" med så hvis man har bestilt noget fra freebsdmall
kan man efter al sandsynlighed få det. (så har jeg ikke lovet for meget)
:)
mmmm øl!

/Laust

Ps. Hvis der er nogen der er friske på at spise noget først så
giv mig lige et ring/en msg på irc.

 Med venlig hilsen / Best Regards
 Laust Jespersen

 http://www.ust.dk
 Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship