Apache + cvsd + mod_cvs

From: Sonni Skammelsen (none@sonni--sonni.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 19 Sep 2003 - 12:26:06 CEST

From: "Sonni Skammelsen" <none@sonni--sonni.org.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Apache + cvsd + mod_cvs
Date: Fri, 19 Sep 2003 12:26:06 +0200

Hej

Jeg sidder og prøver på at få apache til at arbejde med mod_cvs på en
freebsd 4.8.

Jeg har sat en cvs server op på samme maskine som apache, installeret
mod_cvs, oprettet et repos og lagt filer derind og testet med cvs fra en
maskine og det virker.

cvs serveren køre i et RootJail som ligger i /home/cvs og repos er /weblog
og jeg har dertil tilføjet modulet weblog således alle filerne ligger i
/home/cvs/weblog/weblog.

Jeg har så forsøgt at sætte apache op efter foreskrifterne fra
http://www.sub.nu/mod_cvs/guide.shtml .

Men apacheconf ser således her ud for den vhost jeg vil bruge.

<VirtualHost *>
        ServerName cvs.sonni.org
        DocumentRoot /home/biscuit/www/cvs
        ErrorLog /var/log/httpd-cvs-error.log
        CustomLog /var/log/httpd-cvs-access.log combined
        SetEnv CVSROOT /home/cvs/weblog/weblog
        SetEnv PATH /usr/bin
        <Directory /home/biscuit/www/cvs>
                CVSCheck On
                AllowOverride All
                order allow,deny
                allow from all
                Options Indexes FollowSymLinks MultiViews
        </Directory>
</VirtualHost>

Og givet apacheuseren skriverettigheder til alt under /home/biscuit/www/cvs.
Checket ud til dette dir, sikret mig vhosten virker, har derefter ændret en
fil og checket den ind i cvs'en men jeg kan ikke se nogle ændringer på
websitet.

Er der nogen der har erfaring med mod_cvs og kan give et lille hint til hvad
der er gået galt ?

På forhånd tak.
/Sonni