RE: pureftpd logging (syslogd)

From: Lars Rasmussen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 12:25:33 CEST

From: "Lars Rasmussen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: pureftpd logging (syslogd)
Date: Sat, 6 Sep 2003 12:25:33 +0200

Hej igen,

Jeg ville bare lige sige at vi fandt en løsning på problemet, samt
beklage at jeg sendte mailen til listen 2 gange! :-(

Det der gjorde tricket var at jeg fik rigtig god hjælp på #bsd-dk :-)

Jeg startede med på opfordring at tilføje følgende i /etc/syslog.conf
*.* /var/log/all.log
Derefter oprettede jeg filen..
touch /var/log/all.log
Så lavede jeg en kill -HUP på syslogd.

Og så blev outputtet så smidt over i all.log, men ftp.log var stadig
tom, så jeg genstartede pureftpd og så virkede det bare...

En stor tak til Bl.a: BigChief, holsta, ipwitch og F3 samt alle de andre
for en fed humor :-)

//Lars Rasmussen