pureftpd logging (syslogd)

From: Lars Rasmussen (none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 03:10:33 CEST

From: "Lars Rasmussen" <none@bailey--sprit.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: pureftpd logging (syslogd)
Date: Sat, 6 Sep 2003 03:10:33 +0200

Hej Alle,

Jeg har et lille problem med at få pureftpd til at logge aktiviteter.

Jeg har læst grundigt på www.pureftpd.org og har forstået at pureftpd
skriver til syslogd hvor man så kan sende outputtet "videre" fra.

Når jeg starter pureftpd starter jeg den med -f ftp (så den skulle
skrive det som eks. ftp.error til syslogd).

Jeg har også ændret /etc/syslog.conf ved at indsætte følgende:
ftp.* /var/log/ftp.log

Men den smider aldrig noget output i /var/log/ftp.log?

Jeg håber at i lige gider at bruge et minut på at hjælpe en stakkels
mand i nød, det er jo sikkert mig der gør noget forkert.

På forhånd tak!

//Lars Rasmussen