gtklib-1.2.so.0 mangler??

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Sep 2003 - 15:32:55 CEST

Date: Mon, 1 Sep 2003 15:32:55 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: gtklib-1.2.so.0 mangler??

Hej folks

Jeg har installeret en ny maskine med FreeBSD 5.1 og ville gerne ha' java 1.4 til at virke i Mozilla (kontor maskine)... Jeg kan ikke få j2re1.4 til at virke i Mozilla (mozilla vil ikke godkende plugin..... bøv)... derfor vil jeg gerne installere Netscape 7.1 (download) som jeg før har haft til at virke med Sun's Java binaries... men når net køre installationen, kommer følgende fejl:

#./netscape-installer-bin
./netscape-installer-bin: error while loading shared libraries: libgtk-1.2.so.0: cannot open shared object file: no such file or directory

Jeg har installeret x11-toolkits/gtk12 men libgtk-1.2.so.0 findes ikke nogen steder

Jeg skal have en browser med j2re1.4 kørende og ville helst det var Mozilla/Netscape... men hvis en af jer kender en anden browser der kan det... giv endelig besked.

--
Venlig hilsen

Torben Sørensen -- www.tinx.dk