RE: soekris bestillinger...

From: Michael (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 Oct 2003 - 23:10:33 CET

From: "Michael" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: soekris bestillinger...
Date: Wed, 29 Oct 2003 23:10:33 +0100

>Vil det vare billigere at bestille via Wim på http://soekris.kd85.com ?
>Jag tenker mest på told og skat. kd85.com er indenför EU.
>
>Eller det har ingen betydning?
Det er nok stort set det samme.
Poul-Henning Kamp | UNIX since Zilog Zeus 3.20

Jeg kunne også godt tænke mig en boks eller 2, men er også lidt i tvivl
omkring dette. Hvad vil den typiske pris blive? (jeg er klar over det er
afhængig af pris, men ... sådan ca..) med alle omkostninger?

Med andre ord, hvad er regnestykket for en færdig bestykket boks der kører
:)

Beklager hvis det har stået andetsteds og jeg har overset det.

--
Mvh
Michael