Re: soekris bestillinger...

From: Per Sommer Rydstrøm (none@ps--rydstroem.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 29 Oct 2003 - 21:46:18 CET

Date: Wed, 29 Oct 2003 21:46:18 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Per Sommer Rydstrøm <none@ps--rydstroem.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: soekris bestillinger...

Hej Poul-Henning

Har du sent bestilling afsted ellers vil jeg gerne have to (2) med enten
net4501-30 eller net4801-50 kommer an på hvad du skal købe.

Med Venlig Hilsen
Per Sommer Rydstrøm

PS: Jeg tager på ferie fredag morgen og er hjemme igen sent mandag.
skal du have hurtig svar i morge så skriv cc til psr@cybercity.dk