Re: Dell PERC 3/SC

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 21:05:31 CET

Date: Mon, 27 Oct 2003 21:05:31 +0100
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Dell PERC 3/SC

On Mon, Oct 27, 2003 at 09:41:00PM +0100, Jørgen Frøjk Kjærsgaard wisely wrote:

> Er der nogen af jer der ved om PERC3/SC er understøttet? Den står ikke på
> listen, men det er jo nok et andet produkt med Dell brand...

Den maskine som jeg snakkede om den salig 26. juni har kørt
lige siden, og den har til tider fået rigtig mange tæv på disken.

Det er en vaske/strygeægte PERC3 der sidder i. /SC og /DC er vist
bare om det er single channel eller dual channel.

Hvis den ikke allerede er det, bør den efter min ydmyge mening
være at finde på listen over supporteret hardware.

Er der i øvrigt nogen der ved hvilke kriterier, test, dokumentation,
m.v. en stump skal igennem for at få det prestigefyldte "supporteret"
stempel?

--
Mvh,

Anders S. Jensen