Re: java/jdk13

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Oct 2003 - 09:27:15 CEST

Date: Wed, 22 Oct 2003 09:27:15 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: java/jdk13
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

> Sidste gang jeg kompilerede kernel var den 7.
> oktober,
> men kan kun huske at jeg sync'ede nogle dage før.

Oversatte du både kerne og world?

Jeg kunne oversætte jdk14 på den frosne 5.1 (denne
gang var det patchlevel 3), men da jeg gik på på
current, ville den ikke længere oversætte. Først da
patchlevel 4 blev frigivet, ville den oversætte.

Så jeg er lidt usikker på, hvad som er fejlen. Du kan
gå ind på freebsd.org og se på mailing-listerne. Java
har sin egen relativt aktive liste. Der kan du sikkert
få hjælp.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan