RE: tillade amavis-new at lytte til port 25

From: Michael (none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Oct 2003 - 23:18:07 CEST

From: "Michael" <none@michael--subwire.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: tillade amavis-new at lytte til port 25
Date: Tue, 21 Oct 2003 23:18:07 +0200

Michael
> qmail, men troede egentligt at amavis-new kunne køre som første led?

        Det kan den også jo gøre, men det anbefales ikke: performance +
        sikkerheds mæssigt, er det en bedre idé at lade Postfix / Qmail
        tage sig at alt det grimme som kommer fra Internettet (inkl.
        RBL filtrering, osv...)
        Postfix dual setup m/ Qmail:
        http://www.imladris.sk/howto/

kanon info - det vil jeg prøve at kaste mig over.

Hvis jeg må spørge om én sidste lille ting. Den video som omhandler
qmail<>postfix er der nogen der ved hvor den ligger? Den ville jeg sætte
utroligt meget pris på om jeg kunne få lov at se?

--
Mvh
Michael