Re: eclipse på_freebsd

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Oct 2003 - 21:44:27 CEST

Date: Tue, 21 Oct 2003 21:44:27 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: eclipse på_freebsd
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej.

Har lige startet eclipse fra min FreeBSD 5.1 med mit
display på min OS X.

Installér jdk 1.4 fra /usr/ports/java/jdk14. Sidste
version er med patch nr. 4. Denne kræver linux jdk
1.4. Linux jdk 1.4 kræver at du henter en fil fra Sun,
men installationen fortæller dig, hvor du kan hente
den.

Tilsidst installérer du eclipse.

Jeg har lavet pakker til jdk1.4 (patch 4) som du kan
installére med pkg_add-kommandoen. Jeg kan sende pr.
scp (99 MB) eller ftp.

Hilsen
Claus

 --- Torben_Sørensen <none@tos--tinx.dk> skrev: .lh.bsd-dk.dk> Hej folks