Probs efter kernel recompile

From: Mikkel Riis (none@m--bitpool.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Oct 2003 - 11:55:10 CEST

Date: Tue, 21 Oct 2003 11:55:10 +0200 (CEST)
Subject: Probs efter kernel recompile
From: "Mikkel Riis" <none@m--bitpool.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa til alle,

Jeg har d.d. compilet en ny kerne til min 5.1 kasse.

Efter installation og reboot (der fungerer upåklageligt) har jeg oplevet
problemer med "netstat" og "sockstat".

Ved kald af eks. "sockstat -6" får jeg:

struct xtcpcb size mismatch

Ved kald af eks. "netstat -an" får jeg ikke vist TCP4 forbindelser for
systemet.

Jeg har fulgt håndbogens eksempel:

Make depend --> make --> make install

Min kernel config er her: http://bitpool.org/kernel.txt

Ved kald af "uname -a" får jeg følgende:

FreeBSD wintermute.bitpool.org 5.1-CURRENT FreeBSD 5.1-CURRENT #1: Tue Oct
21 11:02:37 CEST 2003
yarrel@wintermute.bitpool.org:/usr/src/sys/i386/compile/KERNELSAUNDERS
i386

Jeg har høvlet Google og Google Groups igennem hele formiddagen og synes
ikke at finde andet end en løs bemærkning om at /usr/src/include muligvis
er problemet i form af fejl vedr. diverse headers.

Er der nogen der har noget "hands on" erfaring med ovenstående, så vil jeg
være meget taknemmelig.

Venligst

Mikkel