Trådløst LAN

From: Allan Wermuth (none@awermuth--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Oct 2003 - 14:20:06 CEST

Date: Tue, 14 Oct 2003 14:20:06 +0200 (METDST)
From: Allan Wermuth <none@awermuth--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Trådløst LAN

Hej

Jeg står for, at skulle anskaffe udstyr til trådløst lan. D.v.s.
accesspoint og PCMCIA-card til min notebook. Jeg kører på nuværende
tidspunkt FreeBSD 5.1 på min stationære PC, så jeg skal også have
et netkort til denne, på et tidspunkt, men i første omgang er det
den bærbare "det gælder".

Jeg har checket listen over understøttet hardware, på www.freebsd.org,
og kan se, at et 3COM 3crwe737A AirConnect Wireless LAN PC Card (type
A) er understøttet. Nu har jeg set et tilbud på både accesspoint og et
3com kort af G-typen til omkring 1500,-. Det er jo et godt tilbud,
meeen er der nogen som har erfaring med kort af type G , eller er
der nogen som kan anbefale et specifikt produkt, som de har gode
erfaringer med?

Mvh Allan Wermuth