Re: FreeBSD 5.0 på Compaq Armada 1750 problemer

From: Peter Zinck Wulff (none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 20:09:57 CEST

Date: Mon, 13 Oct 2003 20:09:57 +0200 (CEST)
From: Peter Zinck Wulff <none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 5.0 på Compaq Armada 1750 problemer

On Mon, 13 Oct 2003, Allan Jensen wrote:

> Jeg har erhvervet mig en Compaq Armada 1750 og vil meget gerne installerer
> FreeBSD 5.0 på den.
> Men når jeg booter fra cd'en og den kommer til "Mounting root from
> ufs:/dev/md0" skriver den derefter " acpi_tz0: WARNING - current temperature

Jeg har haft nøjagtig samme problem med samme type bærbar, jeg blev nødt
til at installere 4.6 for at få den til at virke. :-(

Derudover fik jeg aldrig lyd til at virke, men Redhat Linux 7.3 virker
fint på den, både med lyd osv. (Jeg kører nu Windows 2000 på den, da det
virker perfekt på den)

Hvis du får held til at få den til at virke med 5/5.1, så email mig lige
med hvordan. :-)

    __ /
    ___/
 __/eter