Re: Næste ølmøde...

From: Thomas Alexander Frederiksen (none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Oct 2003 - 20:58:07 CEST

Date: Wed, 1 Oct 2003 20:58:07 +0200
From: Thomas Alexander Frederiksen <none@thomasaf--arkolog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Næste ølmøde...

Det skete en dag (Wed, 1 Oct 2003 20:51:45 +0200) at "Laust S.
Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk> skrev noget der lignede:

> Det kan vi sagtens finde ud af noget med :)
>
> Smider du mig en mail med adressen, så sørger jeg for resten.
> Der er dog et stykke tid til endnu, næste hyggemøde er 23-10-2003.
<snip>

For de der ikke læser Lausts mails, kan jeg afsløre at der tænkes på
Nørrebro Bryghus - http://www.norrebrobryghus.dk - der holder til i en
gammel maskinfabrik på Ryesgade (nummer 3) på Nørrebro.

En af mine bekendte, der er ansat på mellemlederniveau i Carlsberg, har
været til firmaarrangement derude, og giver stedet de bedste
anbefalinger. Selv har jeg endnu ikke prøvet, mest af alt fordi der har
været fuldt hus hver gang jeg er kommet forbi...

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
http://linuxforum.dk - 5. og 6. marts 2004.