suggest increasing PMAP_SHPGPERPROC-melding i /var/log/message

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 01 Oct 2003 - 16:24:46 CEST

Date: Wed, 1 Oct 2003 16:24:46 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: suggest increasing PMAP_SHPGPERPROC-melding i /var/log/message
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Fik meldingen 'collecting pv entries -- suggest
increasing PMAP_SHPGPERPROC'. Men når jeg slår op på
Google, kommer der ikke en link som kommer med et
endeligt svar, men mere hentydninger til hvad som
muligvis skal ændres. Et eks. er
http://archives.postgresql.org/pgsql-hackers/2003-03/msg00890.php
som skriver at 'I'm waiting on our
sysadmin to up the max pages per proc in the kernel.'
Men jeg kan ikke helt finde denne parameter, er det
SHMMAX og SHMMAXPGS som skal ændres?

Serveren kører FreeBSD 5.1 (i frossen version) og
postgresql 7.3.4 og bliver spurgt af web-servere.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan