Re: LinuxForum 2004, brugergruppestande

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 29 Nov 2003 - 22:02:28 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: LinuxForum 2004, brugergruppestande
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Sat, 29 Nov 2003 22:02:28 +0100

Jeg tror gerne jeg til en afveksling vil prøve at tage
denne vinkel på LinuxForum og jeg kan nok finde nogle
stumper der kan bruges som blikfang i rodebunken...

Poul-Henning

In message <none@20031129205234.GD247--oehlenschlaegersgade.dk.lh.bsd-dk.dk>, "Anders S. Jensen" w
rites:

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956