Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Nov 2003 - 21:01:29 CET

Date: Tue, 25 Nov 2003 21:01:29 +0100
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Versionsfnidder (FreeBSD 5.1)

On 2003-11-25 20:52:14 +0100, madsen999@mailme.dk wrote:

> hmm.. ja det mener jeg.. endda med fejl, da Perl jo ikke længere er med
> som standard erfarede jeg (her på listen) :o)

Jeg bruger FreeBSD 5.1 på min laptop for tiden, og jeg kørte
'use.perl port' da jeg installerede perl-5.8.2. Det program tilføjede
linierne:

# -- use.perl generated deltas -- #
# Created: Fri Nov 14 23:00:31 2003
# Setting to use base perl from ports:
PERL_VER=5.8.2
PERL_VERSION=5.8.2
PERL_ARCH=mach
NOPERL=yo
NO_PERL=yo
NO_PERL_WRAPPER=yo

i slutningen af /etc/make.conf, og det har virket fint for alle ports
der har skullet bruge perl i den ene eller den anden forbindelse.

Du skulle gerne se noget lignende på din maskine.

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
         Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk> - http://m.mongers.org/