RE: Soekris lookalike

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 23 Nov 2003 - 09:57:38 CET

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Soekris lookalike
Date: Sun, 23 Nov 2003 09:57:38 +0100

Mikkel Haugstrup wrote:
> Nogen der er erfaringen med sådan en? Er væsentlig billigere end
> en net4801
> fra soekris. Det tyder på det er "early samples" de sælger så det
> kan være
> prisen ryger i vejret når den går i produktion.

Jeg har ikke umiddelbart nogen erfaringer med dem. Dog er der er så
til gengæld heller ikke flere tilbage "in stock".
Men bare det, at m0n0wall er portet til kassen lyder dog lovende :)

Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship