Re: FreeBSD: Gnome vil ikke starte mere...

From: Torben Sørensen (none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 Nov 2003 - 17:03:37 CET

Subject: Re: FreeBSD: Gnome vil ikke starte mere...
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: "Torben Sørensen" <none@ts--interactive.as.lh.bsd-dk.dk>
Date: Fri, 21 Nov 2003 17:03:37 +0100

Hej igen

On Fri, Nov 21, 2003 at 04:23:30PM +0100, Torben Sørensen wrote:

>Du må komme med nogle fejlbeskeder og en mere detaljeret beskrivelse af
>hvilken tilstand dine ports er i. Fx. har du fulgt
opgraderingsvejledningen
>på http://www.freebsd.org/gnome?

Jep...

Gnome starter med splashscreen og når den når til loading af nautils,
kommer der en messagebox "Too many errors while starting Gnome... bla bla
bla noget med Themes og fonte"
Skrives der ikke en error log et sted??

.session-errors indeholder ikke noget med gnome.

Med venlig hilsen
Torben Sørensen
Web/Domino udvikler
Par No 1 - interactive a|s