RE: Julefrokost

From: Daniel Bahl (none@daniel--webglobe.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 20 Nov 2003 - 17:17:25 CET

From: "Daniel Bahl" <none@daniel--webglobe.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Julefrokost
Date: Thu, 20 Nov 2003 17:17:25 +0100

Hej Dennis,

Jeg har aldrig deltaget i et, af de ellers godt omtalte BSD-møder:/ Det
eneste jeg har fået snøvlet mig til er Linux Forum.

Så jer ser meget frem til dette arrangement.

Jeg vil mene at prisklassen 300-400 kr. er inden for rimelighedens grænser,
og samtidig kan man finde noget god mad, og et fedt lokale til den pris.

Btw. Findes der et sted på nettet, hvor billeder fra tidligere arrangementer
er samlet ?

Med venlig hilsen
IT-Sikkerhedskonsulent,
Daniel Bahl