Re: OpenBSD og bl.a. trafficshaping

From: Lars Josephsen (hunter@dina.kvl.dk)
Date: Wed 05 Nov 2003 - 13:19:48 CET

Date: Wed, 5 Nov 2003 13:19:48 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OpenBSD og bl.a. trafficshaping
From: hunter@dina.kvl.dk (Lars Josephsen)

On Wed, Nov 05, 2003 at 09:51:33AM +0100, Sven Esbjerg wrote:

> Hmmm... min erfaring er at .se spejlet ofte er hurtigere, men også oftere er
> nede.

Jeg har over sommeren og efteråret samlet lidt statistik på hvor
meget de forskellige OpenBSD mirrors i Europa er oppe.

Resultatet er at anoncvs.de.openbsd.org er det mirror som
er mindst nede.

M.v.h.

Lars

--
Lars Josephsen <none@hunter--dina.kvl.dk.lh.bsd-dk.dk> LJ667-DK
System Administrator, Department of Mathematics and Physics