Mmm, beer.

From: Alex Holst (none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 09:33:30 CET

From: "Alex Holst" <none@a--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 3 Nov 2003 09:33:30 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Mmm, beer.

Min tilvaerelse som sikkerhedsluder bringer mig til Koebenhavn i hele
naeste uge, og jeg taenkte derfor at der var basis for noget oel. Onsdag
den 12. november virker som en dejlig vilkaarlig dag. Vi kunne jo starte
kl 18, og saa maa folk moede op som de nu kan.

Hvem er frisk, og er der forslag til et sted man baade kan drikke og
spise godt? Gerne i rimelig naerhed af Grand Hotel, hvor end det ligger
henne. (Forslag til drikkested fra liebach skal indeholde en kopi af
stedets serveringstilladelse).

when it's more bare, more hollow.                 http://a.mongers.org