Re: Trasparent proxy ( bridge ) l øst med en kerne patch

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Nov 2003 - 19:45:12 CET

Date: Sat, 1 Nov 2003 19:45:12 +0100
Subject: Re: Trasparent proxy ( bridge ) l øst med en kerne patch
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On lørdag, nov 1, 2003, at 17:58 Europe/Copenhagen, madsen999@mailme.dk
wrote:

> Løst ved finde en nyerere patch: http://news.gw.com/freebsd.ipfw/1724
>
> Efter have at have patchet kernen og kompileret - virker det
> tilsyneladende.
>
> Dog kan jeg ikke basere en produktionsboks på dette, såååe.... jeg må
> nok
> erkende at det (endnu) ikke kan lade sig gøre....
Hvis du er pragmatisk anlagt kan du så også vælge at smide en OpenBSD
ind?
- evt. midlertidigt

Der virker det bare (tm)

- NB: dette er ikke et forsøg på at være sjov eller agere troll, men
mine
erfaringer med OpenBSD og bridging osv. er RET gode

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000