Re: 4.9 installation hænge

From: Thomas Willert (none@thomas--willert.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 01 Nov 2003 - 17:47:17 CET

Date: Sat,  1 Nov 2003 17:47:17 +0100
From: Thomas Willert <none@thomas--willert.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 4.9 installation hænge

Quoting Phil Regnauld <none@regnauld--starBSD.org.lh.bsd-dk.dk>:

> Hvad hvis du fjerner Fireball disken, får du timeout ?

Min (skod) BIOS tillader ikke at jeg kun har en Slave HD, så jeg kunne ikke
fjerne Fireball'en uden at IBM disken skulle gøres til Master. Da der allerede
er installeret Linux og XP på Fireball'en, skulle den helst blive som den er.

Jeg prøvede at fjerne begge diske og kun have CDROM som IDE drev. Dette
resulterede i at probe proceduren fik en "kernel panic" og rebootede.

Tror du at det vil hjælpe hvis jeg prøver med 5.0 eller 5.1 istedet?

--
Thomas Willert
Petkumstrasse 19