Re: FreeBSD 4,4 spontan boots?

From: Dennis Pedersen (none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 May 2003 - 12:36:35 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD 4,4 spontan boots?
Date: Mon, 26 May 2003 12:36:35 +0200

----- Original Message -----
From: "Christer Gundersen" <none@dtun3z--online.no.lh.bsd-dk.dk>

> <snip om reboot på FreeBSD 4.4>
>
> Noen grunn til at du kjører 4.4, og ikke 4.8?

Mjae, 'if it aint broken dont fix it' ;)
Jeg havde lidt den lommefilosofi når den ikke kørte andet end ipfw og racoon
så var der ingen grund til at opgradere den når det kørte fint (den har kørt
perfekt siden den er blevet installeret skal det siges..)

> evt, har du prøvd å bytte ut rambrikke? tilfeldigheter /kan/ oppstå.

Nej
Jeg har 3uafhængige boxe der laver det samme nummer så jeg har udelukket
hardware på forhånd (een af dem står enda 100km væk fra de 2 øvrige så det
er næppe noget 'internt' i hytten der ødelægger det for mig)

/Dennis