Re: FreeBSD 4,4 spontan boots?

From: Dennis Pedersen (none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 26 May 2003 - 11:12:53 CEST

From: "Dennis Pedersen" <none@mlists--daydreamer.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD 4,4 spontan boots?
Date: Mon, 26 May 2003 11:12:53 +0200

Jeg har ikke lige adgang til console, så jeg kan kun kigge i logs (og sshd
bliver killed når jeg er færdig så det er ej heller den der laver kunster)
hvis man kigger i messages ser det ud som om den er booted ud af den blå
luft.
Det eneste der afslører det er at den kører alt sit kernell stuff igennem og
smider en : May 24 15:51:45 /kernel: WARNING: / was not properly dismounted
afsted.
Der er ingen der kører pop3, det er udelukkende en Exchange kværn folk er
koblet op på.

/Dennis