save attachments

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 15 May 2003 - 14:58:04 CEST

From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: save attachments
Date: Thu, 15 May 2003 14:58:04 +0200

Hej..

Kan man lavet et eller andet smart, evt. med procmail, som tager mails attachments fra mails med et bestemt subject og gennem attachmenten i en mappe ?

Jeg er ikke skrap i procmail, men ser det måske som en mulighed.

Grunden til jeg søger denne løsning, er for at kunne ligge filer online via mail uden at skulle ftp. Grunden til jeg ikke kan bruge ftp er at de andre personer som skal kunne ligge filer op, ikke har en useraccount på serveren.. og derfor kan jeg ikke bruge ftp.. og jeg har heller ikke rigtighed til at kunne lave noget php-ftp upload ting.

Hvis der er nogle andre ideer skal de været meget velkomne.

Håber i forstå hvad det er jeg søger

Hilsen
/Tomas