Re: SV: Kalender

From: Ask Holme (none@ask--eternal-newbie.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 May 2003 - 15:11:02 CEST

Subject: Re: SV: Kalender
From: Ask Holme <none@ask--eternal-newbie.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 12 May 2003 15:11:02 +0200

man, 2003-05-12 kl. 14:17 skrev Jorgen Letager Hansen:
> Jeg har fået anbefalet kroupware til noget ligende http://www.kroupware.org/
> men har ikke fået kigget på funktionerne endnu
>
> Det er dog nødvendigt med en plugin for at få en outlook klient til at
> snakke med serveren
> http://www.kroupware.org/faq/faq.html#Windows%20Client0

Kroupware er ganske rigtigt en løsning (godt nok på beta stadie men
stadig væk). Jeg er ikke sikker på at outlook klienterne kan bruge deres
kalender via denne server - kan dog måske lade sig gøre. En anden ting
er den hæslige måde som de har valgt at implementere group calenders på,
i mangel af tid til at udvikle bedre (kroupware er open source udviklet
kommercielt betalt af den tyske stat) har de brugt en delt imap folder
hvor alle events er gemt i lidt obscure mime beskeder.