Re: Kalender

From: Hack Kampbjorn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 May 2003 - 04:34:26 CEST

Date: Wed, 07 May 2003 04:34:26 +0200
From: Hack Kampbjorn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Kalender

Daniel Nielsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg søger et kalender system, der kan synkronisere med min outlook.
> Dvs. en Exchange server, bare i BSD format :)

Sidst jeg tjekkede kunne Outlook bruge en alm. imap server til den individuelle
kalender (det var godt nok i 1997). Det der ikke virker uden Exchange er "shared
calender" delen. Der skal bu enten drop Outlook eller installere et
(commercielt?) plugin. Shjh er der folk på listen som køre Outlook med bynari
connector til en cyrus-imapd med fuld Outlook kalender funktionalitet (søg i
postarkivet).

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn