Re: Problemer med login via ssh

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 01 May 2003 - 16:15:53 CEST

Date: Thu, 1 May 2003 16:15:53 +0200
Subject: Re: Problemer med login via ssh
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On torsdag, maj 1, 2003, at 15:36 Europe/Copenhagen, Morten Liebach
wrote:

> Har du 'PermitRootLogin no' i /etc/ssh/sshd_config?
*5 ca.

hvem er det der siger de ikke tør køre Open Source, fordi man ikke kan
få support ;-)

Det er imponerende!
- og tilsvarende kan man bruge IRC kanalen, der får man som regel
hjælp med det samme - hvis man gør som Liebach så smukt har skrevet

        http://m.mongers.org/unix/irc

Mvh

--
Henrik Lund Kramshøj, hlk@kramse.dk