(no subject)

From: ask@eternal-newbie.dk
Date: Sun 30 Mar 2003 - 13:32:02 CEST

Date: Sun, 30 Mar 2003 13:32:02 +0200
From: ask@eternal-newbie.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

Jeg har installeret freebsd 5.0 på min ibm t21 (laptop :). I min dmesg har jeg
følgende:
   ACPI-0432: *** Error: Handler for [EmbeddedControl] returned AE_ERROR
   ACPI-1287: *** Error: Method execution failed, AE_ERROR
Udover at jeg ikke forstår hvor de fejl kommer fra, så kan jeg ikke finde ud af
hvordan jeg skal indstille acpi's opførsel, ligenu så resetter den alle mine
devices(pcmcia,netkort,hd's,etc.) når jeg lukker klappen ned - dette er ikke
indstillet i bios og det er ikke en opførsel som jeg har oplevet med noget andet
os. så:
1. hvad betyder de fejl ?
2. hvordan kan jeg konfigurer acpi ?

ps. jeg har lavet en apm kerne jeg slået apm til i rc.conf