XFree86 - arghhhh

From: Mikael Syska (none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 28 Mar 2003 - 20:04:57 CET

From: "Mikael Syska" <none@mikael--syska.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: XFree86 - arghhhh
Date: Fri, 28 Mar 2003 20:04:57 +0100

Hej folkens og andre skabninger..... :-S

Jeg sidder og rodet med et Abit SL6 Mobo, og prøver at få det OnBoard
Grafikkort til at virke, men det vil det bare ikke....det er et i815
chupset der sidder på og som jeg har læst mig til giver det nogle
problemer men har endnu ikke fået det til at virke, så jeg ville høre om
der ikke var nogen der havde samme problem som har fået det løst eller
bare noget som kender løsningen til mit problem, da det er ved at være
mega træls, ikke at kunne få XFree86 til at virke, håber på der kommer
nogle gode svar....venter spændt...

// ouT
// Mikael Syska