Re: Maskinen dør ved compile...

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 27 Mar 2003 - 14:24:14 CET

Subject: Re: Maskinen dør ved compile...
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 27 Mar 2003 14:24:14 +0100

On Thu, 2003-03-27 at 13:49, ext Flemming Jacobsen wrote:

> Dårlig HW. Varm CPU, dårlig memory, ...
>
> Jeg antager at en make buildworld giver samme problem?
Jeg har oplevet lidt af det samme på 5.0 Current.
Under en make fryser maskinen (og enkelte gange booter
spontant uden at efterlade en bit i en logfil).
For et par cvsup'er siden kunne jeg fremprovokere
en spontan reboot ved at mounte en USB device (et
USB kamera), hive USB stikket ud og derefter umount'e devicen.
(Jeg fandt ud af det i samarbejde med min yngste dreng på 11 mdr.
som nåede at hive stikket ud før jeg nåede at umounte...)
Det er et par uger siden jeg prøvede, så jeg ved ikke om det stadig
er sådan.

Mvh,

--
/Anders