Re: IDE RAID

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 15:07:30 CET

Date: Fri, 21 Mar 2003 15:07:30 +0100
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: IDE RAID

Hej Svend og alle.

Jeg er ved at prøve Promise FastTrak FX6000 controlleren i raidmode 5, og har
fået den kompileret ind i kernen, men har lige
et par problemer med at min consol forsvinder når jeg booter maskinen med
controlleren isat, og så skal jeg have lavet en bootbar raid 5 disk.

Jeg regner med at komme videre i den kommende uge.

kristen nielsen

krn@krn.dk

--
Computere er for mig noget, der står på Sjælland
Kim Kristiansen, Ølejrbevægelsen (Jyde)