Re: broken ports?

From: Anders Søndergaard Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 19 Mar 2003 - 21:22:23 CET

Subject: Re: broken ports?
From: Anders Søndergaard Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 19 Mar 2003 21:22:23 +0100

On Wed, 2003-03-19 at 21:03, Michael Andreasen wrote:
> og det forvirrede mig lidt.. men uanset hvilken... hvad gør man i sådanne
> "broken ports" problemer?

Broken betyder at nogen har fundet at en given port ikke dur
af den ene eller den anden årsag (Jeg ved ikke hvordan de
tester at en port er i stykker når den bliver indrapporteret).
I dette tilfælde ser det ud til at den ikke vil installere fordi
den mener at databases/msql er broken.
Et kig på msql i mit træ giver ikke anledning til at tro at
der er noget galt, så måske er pakken bare ikke blevet opdateret?

Du kan bare slette den linie der starter med BROKEN i
/usr/ports/databases/p5-Msql/Makefile, hvis du har lyst til
at gamble lidt. Det compiler fint hos mig. (Og som det gode
gamle MS mundheld siger: "If it compiles, it ships!")
Men det er jo ikke MySQL support, men Msql!

Held og lykke,

Anders