Re: freebsd lukker for ssh

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Mar 2003 - 17:31:21 CET

Date: Fri, 14 Mar 2003 17:31:21 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd lukker for ssh

On Fri, Mar 14, 2003 at 05:17:07PM +0100, Mikkel Georgsen wrote:

> Boxen stopper med at kunne lave ny tcp/udp connections. Kørende instanser
> virker. Det med forbindelsen ryger er en anden her i tråden.

Ok, saa det er alle connections in/ud af boxen, og ikke kun ssh ?

Kan du ssh't til boxen selv

ssh 127.0.0.1 ?

> Jeg kører den der var i STABLE ved midnat i nat. Og jeg starter den via
> rc.conf som normalt.

Og det er den eneste ssh du har startet/installeret ?

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.