Re: freebsd lukker for ssh

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Mar 2003 - 17:10:33 CET

Date: Fri, 14 Mar 2003 17:10:33 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd lukker for ssh

On Fri, Mar 14, 2003 at 04:52:19PM +0100, Mikkel Georgsen wrote:

> Jeg har IPFW på den box jeg mister forbindelse til (eller ssh'er jeg fra
> LAN), men er det ikke lidt mystisk det virker et par timer for så bare at
> dø helt?

jeg har ikke fulgt helt med - men problemet er kort fortalt, at du har
en ssh session som doer efter noget tid, eller ?

Eller kan du slet ikke logge ind efter et stykke tid ?

Hvis det er det sidste, hvilken ssh koere du saa, og hvordan starter du
den ?

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.