Re: freebsd lukker for ssh

From: Mikkel Georgsen (none@miklos--clanhost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 14 Mar 2003 - 12:37:12 CET

Date: Fri, 14 Mar 2003 12:37:12 +0100
From: Mikkel Georgsen <none@miklos--clanhost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: freebsd lukker for ssh

> t,> går det så x antal minutter jeg ikke bruger den smider den
> forbindelsen,
> +være?

Jeg ved ikke om det er relateret, men jeg har lige opgraderet fra
4.7-RELEASE-p1 til 4-STABLE (4.8-RC) og nu får jeg denne fejl ved ssh
efter maskinen har kørt et stykke tid:

ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

FreeBSD Diary har lidt om emnet, dog fra år 2000.

http://www.freebsddiary.org/ssh_refused.php

Maskinen kører en del services (nogle af dem kan jeg heller ikke connecte
til og det er standalone dæmoner) med persistant connections, så er der
nogle lavere default værdier i 4.8?

Mvh,
Mikkel Georgsen
SpaceNet ApS