Re: Video surveillance - dirt cheap

From: Anders Soendergaard (none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 07 Mar 2003 - 10:09:28 CET

Subject: Re: Video surveillance - dirt cheap
From: Anders Soendergaard <none@anders.soendergaard--nokia.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: 07 Mar 2003 10:09:28 +0100

On Fri, 2003-03-07 at 00:23, ext Flemming Laugaard wrote:
> Hvis der er interesse for mit "projekt" vil jeg gerne lave en lille rapport
> om det. Der er måske andre der pusler med noget lignende.
Jeg går også og tænker på at lave nøjagtigt det samme, så jeg
synes det kunne være rigtigt interessant!
Hvilket webcam har du brugt?
Var det noget at holde et hygge-foredrag om?
Så kunne vi jo distribuere dokumentations opgaven?

Ellers bare kom med det du har, det er en fed ide!

Godt initiativ!

Mvh,

--
/Anders