Re: Digital kamera

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 06 Mar 2003 - 21:26:13 CET

From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Digital kamera
Date: Thu, 6 Mar 2003 21:26:13 +0100

Hej igen

Jeg har fundet et andet program: "digikam" som ser ud til at understøtte mit
kamera.... men jeg kan ikke auto-detecte kameraet, derfor skal man sætte det
manuelt op...
Derfor: digikam vil ha' at jeg angiver en serial port til kameraet (ikke et
USB kamera)... hvordan finder jeg /dev/serial-ports??

/Torben

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen