Install via USB?

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 04 Mar 2003 - 22:12:32 CET

From: "Morten Winther" <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Install via USB?
Date: Tue, 4 Mar 2003 22:12:32 +0100

Hej

Jeg har en bærbar X22 som jeg gerne vil have dualboot på med W2K samt
FreeBSD. Det er jo i sig selv en triviel opgave, men der er lige det at jeg
hverken kan boote fra CD-ROM eller Floppy. (Det koster jo mange penge for et
drev til en IBM, som jeg ellers ikke skal bruge)

Jeg har dog fundet ud af at jeg skulle kunne boote fra en USB memory key
(128 mb), som jeg netop har bestilt fra nettet. Så når den kommer med posten
om et par dage vil jeg lige vide hvad jeg skal gøre...

Hvilke filer jeg skal have over på usb-tingen før jeg kan boote og derefter
vælge install over ftp?

Normalt bruger jeg jo de 2 floppy disks fra FreeBSD, men det er vel filer i
et andet filsystem som jeg vil ikke kan tage og flytte direkte over via
windows?

Hvordan er det lige jeg griber det an?

--
/ morten mw@mwi.dk

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't"