Re: SLAM: IRCQ - Kræver Libc.so.4

From: per engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 29 Jun 2003 - 02:34:44 CEST

From: per engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SLAM: IRCQ - Kræver Libc.so.4
Date: Sun, 29 Jun 2003 02:34:44 +0200

Hej Daniel og Co

Med fare for at lyde som et surt opstoed, saa vil jeg foreslaa at I
ringer eller skriver direkte til hinanden med de personlige hilsner.
Dette er en mailliste - ikke et "chatforum".
Personlige hilsner er maaske ok et i meget begraenset omfang, men lad
dem da for pokker vaere pakket godt ind i noget fagligt.

Med vanlig hoeflighed

/per
per@xterm.dk