Re: Proftpd og Mysql 4.1

From: Peter Makholm (none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 25 Jun 2003 - 13:45:58 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Proftpd og Mysql 4.1
From: Peter Makholm <none@peter--makholm.net.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 25 Jun 2003 13:45:58 +0200

Peter Zinck Wulff <none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Til gengæld kan du lave et buildscript du kan bruge på flere forskellige
> platforme. Men, for novicer er ports sikkert at fortrække, jeg bruger det
> sjældent.

Har du ikke et standard-script der er let at tilrette?

Så burde det være let at at lave en hel database over buildscripts
sammen med nogle scripts der hentede sources og eventuelle nødvendige
patches. Det ville da kunne blive et kanont fedt system.

--
 Peter Makholm     |      There are 10 kinds of people. Those who count in
 peter@makholm.net |                            binary and those who don't