SV: Installere freeBSD på en laptop, der skal bruges i forbindelse med uddannelse?

From: Kasper Bræmer-Jensen (none@k--psel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 14:19:35 CEST

From: Kasper Bræmer-Jensen <none@k--psel.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Installere freeBSD på en laptop, der skal bruges i forbindelse med uddannelse?
Date: Wed, 18 Jun 2003 14:19:35 +0200

Jeg har en configfil til X til min IBM T23 som jeg kører Linux (Debian)
på, som du må få..

Eneste problem jeg har oplevet i Linux med T23 er lydkortet som åbenbart
kun har én kanal, og derfor skal man bruge en soundserver eller noget i
den stil, for at have flere programmer til at bruge lydkortet på samme
tid (du kan fx ikke afspille to MP3'er på samme tid).

> Læste lige dit link omkring Wine, og det ser jo ud til at ville virke
> ganske
> ude mærket.

Ja, WINE fungerer "ok" i bade Linux og FreeBSD, ellers prøv at kig på
VMWare, det har jeg gode erfaringer med.. Og CrossOver Office.

/Kasper Bræmer-Jensen