Re: Http download fra prompt??

From: unik 1971 (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 15 Jun 2003 - 14:41:47 CEST

From: "unik 1971" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Http download fra prompt??
Date: Sun, 15 Jun 2003 12:41:47 +0000

Okay ....

Før har jeg kørt FreeBSD 4.7 og nu vil jeg kører 5.0.
Da det hed 4.7 kunne jeg efter installationen af freebsd, gå ind i
/usr/ports/net/cvsup-without-gui og kører kommandoen make.
Jeg mener ikke jeg har kørt installationen 5.0 anderledes end 4.7, men nu
kan jeg slet ikke finde kataloget /usr/ports..... Derfor vil jeg hente
cvsup-without-gui for at få opdateret ports træet og derefter regnede jeg
med at der ville fremkomme /usr/ports.... osv.
Når ports træet så er opdateret kan man gå ind og finde det program man
gerne vil installere ved at udføre kommandoen "make" og "make install", hvis
man altså vil gøre det ad 2 gange.