Re: REMINDER: Ruby foredrag torsdag d. 12/6 kl. 19:00 på Symbion lokale M4

From: Peter Zinck Wulff (none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 13:17:56 CEST

Date: Tue, 10 Jun 2003 13:17:56 +0200 (CEST)
From: Peter Zinck Wulff <none@peter--zw.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: REMINDER: Ruby foredrag torsdag d. 12/6 kl. 19:00 på Symbion lokale M4

On Tue, 10 Jun 2003, Sidsel Jensen wrote:

> HUSK nu, at det er på torsdag, der er Ruby foredrag.
> Vi håber på et stort fremmøde :))

Nu er der jo desværre lidt langt til djævleøen fra Århus på fastlandet på
en almindelig hverdag.

Hvad blev resultatet af den snak om evt. at optage fremtidige
møder/fordrag og så ligge dem ud til download? Evt. kunne man måske lave
det således, at man mod et mindre beløb kunne bestille en CD med relevante
fordrag på?

Jeg skal gerne påtage mig opgaven at digitalisere det samt evt.
distribuere CD'er mod mindre gebyr for CD + forsendelse, hvis nogen
optager og smider et DV bånd i min retning.

Hvis vores forenings hjemmeside kan trække det, så kan det også ligges
derop?

    __ /
    ___/
 __/eter