Re: Ekstra SSLUG -hyggemøde om DocBook SGML/XML 31/7

From: Peter Toft (none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 20:38:56 CEST

Subject: Re: Ekstra SSLUG -hyggemøde om DocBook SGML/XML 31/7
From: Peter Toft <none@pto--linuxbog.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD vennerne <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 30 Jul 2003 20:38:56 +0200

On Wed, 30 Jul 2003, Torben Sørensen wrote:

> Helt enig... det ville være dejligt hvis en sådan bog kunne strikkes
> sammen.
> Vi ses i morgen kl 19

Super - som Flemming og Sidsel har gættet er jeg også
meget interesseret i at få skrevet den bog :-)))

Seriøst, det vil gavne mange nye i BSD-verdenen at få
skrevet en bog om BSD, f.eks. med
* installlation
* hvordan søger man *BSD-information
* brugergruppe-info
* hvor finder man programmer

Om I vil bruge DocBook er meget op til jer - men det er godt
at kende til til så man kan "vælge rigtigt(TM)" :-)

Hvis I kaster jer over at bruge DocBook vil i naturligvis kunne arve
meget opsætning, Makefiler osv.

Peter Toft, Ph.D. [pto@linuxbog.dk] http://pto.linux.dk

  Audience: What do you want, Eric?
  Eric: I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard: Any software that isn't free sucks.
  Linus: I'm interested in free beer.