X via DVI-udgang

From: J. Martin Petersen (none@jmp--alvorlig.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 23:14:41 CEST

From: "J. Martin Petersen" <none@jmp--alvorlig.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: X via DVI-udgang
Date: Tue, 22 Jul 2003 23:14:41 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

Jeg har store problemer med at få DVI-udgangen på mit grafikkort (et Nvidia
 FX 5200) til at samarbejde med DVI-indgangen på min skærm (en LG Flatron
 1710B). Hvis jeg bruger det analoge kabel, så kører alt fint, men hvis jeg
 benytter DVI-kablet (og fjerner det analoge) fejler X under opstarten med en
 besked om at den virtuelle størrelse er 0, hvilket er for lille (jeg skal
 nok finde den præcise fejlbesked frem senere). Jeg har eksperimenteret lidt
 med Option Flatpanel og Option CRTCNumber, men ingen af delene giver noget
 output på skærmen via DVI-indgangen.

Nogen ideer til hvordan jeg får det til at virke? Jeg kører XFree86 4.3.0
under FreeBSD -CURRENT (fra 18. juli). Jeg bruger ikke Nvidias drivere.

Mvh. Martin

--
J. Martin Petersen             "Atter springer gnuerne ud i vandet..."