Re: SV: Freebsd_4.8_hænger_under_installation

From: Morten Joergensen (none@mojo--daemon.uu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 19:33:30 CEST

Date: Tue, 22 Jul 2003 19:33:30 +0200
From: Morten Joergensen <none@mojo--daemon.uu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: Freebsd_4.8_hænger_under_installation

Hej,

On 22 Jul 05:20, Per M?ller wrote:
> Det er muligvis dit bundkort. Jeg har selv oplevet at den hænger på samme
> sted med et ældre Asus P2B-LS bundkort hvis jeg prøvede at installere en
> FreeBSD version højere end 4.2. Jeg endte med at købe et nyt bundkort.

Det lyder som noget jeg genkender. Jeg havde samme problem med et Asus
P2B-LS, men så vidt jeg husker klarede jeg det ved at gå ind i BIOS'en
og lade USB interfacet få en IRQ. Efter at have kompilet en ny kerne
uden USB understøttelse kan det slås fra igen.

Mvh,
Morten

--
Who needs a life when you've got Unix? :-)